CHEWINGISADDICTIVE

ROMANIA BRANDUIESTE -TE! July 20, 2009

Filed under: STUFF — Cosmina @ 4:38 pm
Tags: , , , , ,

Zilele trecute o prietena ma ruga sa completez un chestionar cu titlul
“Strategii de promovare a turismului in România” pe care l-am inclus in post si care ma pune pe ganduri in ceea ce priveste managementul defectuos al tarii noastre, in general, si cat de deprimant este sa asisti neputincios la practicile neocomuniste, nepotism, coruptie sau prostie capitala asa ca m-am hotarat ca, macar de dragul sanatatii mele mintale, sa contabilizez chestiile astea, cand si cat am chef, ca sa nu repet mai tarziu aceleasi greseli. Anyway chestionarul este realizat de Mihaela Bacanu iar raspunsurile sunt date de mine. Concluziile cercetarii sale au servit ca studiu de caz pentru lucrarea ei de licenta.

1.Ai văzut clipul de promovare al noului brand de turism românesc „Romania land of choice?” (raspuns cu da sau nu) DA
-dacă nu l-ai văzut incă, îl poţi viziona aici-
2. Pe o scară de la 1-10 cât de satisfăcut eşti de el? (1 – nesatisfăcător, 10 – foarte satisfăcător) 5
3. Care sunt elementele din clip care iţi plac? DELTA, SIBIU
4. Care sunt elementele care crezi că pot fi îmbunătăţite?
MULTE- INCEPAND DE LA SLOGAN CARE NU INSEAMNA IN ENGL. CEEA CE AR VREA ROMANII SA INSEMNE. CONOTATIILE NU SUNT DINTRE CELE MAI FERICITE AVAND IN VEDERE ACTUALA IMAGINE A TARII PE PLAN INTERNATIONAL IN CONSTIINTA PUTINILOR CUNOSCATORI.
-NU AS ALEGE NICIODATA SPOKESPERSON PENTRU CREAREA UNUI BRAND TURISTIC DE TARA CARE AR TREBUI SA FIE REPREZENTATIV DAR DACA AS FI NEVOITA SA FAC UN COMPROMIS IN ACEST SENS NU AS ALEGE NICIDECUM 3 SPORTIVI CI M-AS ORIENTA CULTURAL, DESI POATE AS ACCEPTA COMPROMISUL PENTRU NADIA COMANECI AL CAREI NUME ESTE SINONIM INTR-O ANUMITA MASURA CU ROMANIA DAR SI MAI MULT CU GIMNASTICA (socialista) DECI NU STIU IN CE MASURA AS OPTA PENTRU ACEA SOLUTIE MAI ALES CA AM VAZUT-O LA DONALD TRUMP IN EMISIUNEA THE APPRENTICE SI M-A DEZAMAGIT CA  PURTATOR DE IMAGINE DESI KUDOS PT NOTORIETATEA MERITATA A BRANDULUI PERSONAL.
-SINCER SPOTUL IMI INSPIRA UN MESAJ FIZIC, OUTDOORSY MAI MULT DECAT O SINTEZA A SPIRITULUI ROMANESC, PENTRU CARE AS ALEGE UN MONUMENT SAU CATEVA MONUMENTE PE CARE SA LE SCOT IN FATA. IMI PLACE IDEEA DE BLEND DAR CEEA CE REISE DIN SPOT ESTE ATAT DE TACKY INCAT INCEP SA CRED CA ASTA NE REPREZINTA IN ESENTA
-E RECLAMA PERFECTA DE FOLOSIT PENTRU PROMOVAREA ROMANIEI CA SI GAZDA A JOCURILOR OLIMPICE IAR OUTCOMEUL AR FI 3rd RUNNER UP  SAU ‘SI PREMIUL DE CONSOLARE GOES TO… DRUMROLL PLEASE… DECI NU E NICIDECUM O CAMPANIE SI UN SPOT CASTIGATOR MAI ALES DATA FIIND SI PERIOADA DE DESFASURARE SI MEDIUMURILE DE PROPAGARE ALESE GEN EUROSPORT
5. Care sunt recomandările tale pentru dezvoltarea brandului de turism în România?
COOPTAREA UNEI ECHIPE PROFESIONISTE MIXTE- FORMATE DIN PRi, ADVERTISERS, BRANDING CONSULTANTS INTERNI SI INTERNATIONALI SI DEMARAREA UNEI CAMPANII IN URMA UNEI CERCETARI BINE REALIZATE DEOARECE S-AU CONSUMAT PREA MULTI BANI PUBLICI IN ULTIMII ANI PENTRU PROMOVAREA ROMANIEI IN STRAINATATE IAR INAINTE CA ROMANIA SA POATA DEVENI ATRACTIVA TURISTIC TREBUIE SA TREACA PRINTR-UN PROCES DE REBRANDING CARE SA NE DESPARTA DE IMAGINEA UNEI TARI FOSTA COMUNISTA DIN EUROPA DE EST.
1.Ai ascultat noul imn „The land of choice”? NU
-Dacă nu l-ai ascultat încă, o poţi face aici –
2. Pe o scară de la 1-10 cât de satisfăcut eşti de el? (1 – nesatisfăcător, 10 – foarte satisfăcător) 1
3. Care sunt elementele din imn care iţi plac? NIMIC E PENIBIL UN FEL DE ALLSTARS SI PUN PARIU CA SUNT COORDONATI DE BEGHETA MAGICA A LUI MARIUS „MORGA”
4. Care sunt elementele care crezi că pot fi îmbunătăţite? E LOC DE MAI BINE CU SIGURANTA. NU SUNT SPECIALIST DAR SUNT CONSUMATOR SI TREBUIE SA SPUN CA IN ACEST CAZ IMBINAREA RITMURILOR TRADITIONALE, CLASICE SI MODERNE ESTE NEFERICITA SI NU SUNA ARMONIOS- IMI PARE RAU- E UN GHIVECI PENTRU CARE MULTE STARURI AUTOHTONE AU MUNCIT DIN GREU- SA FIM SERIOSI! CRED CA OAMENII DIN COMUNICARE, ADVERTISING SI MEDIA SE ROSTOGOLESC IN MORMINTE LOOL. CA SA NU FIU LUATA DREPT GIGI CONTRA CA DISCLAIMER MENTIONEZ TOTUSI CA APRECIEZ EFORTUL CARE, DACA NIMIC ALTCEVA, ARATA MACAR ROTITA CAPITALISTA CARE INCEPE SA SE MISTE SCARTIIND DUPA MULTI ANI DE NEGLIJARE A IMAGINII, RUGINITA DAR GATA SA FIE TRICKED OUT

MAI MULTE LUCRURI INTERESANTE DESPRE TOPIC GASITI IN  EMISIUNEA DUPA BLOGURI

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s